Balyanak001 Güzelle anneler bebeğim 9 aylık ve egzaması var yüz ve vücudunda fakat omuz kısmında yara gibi birşey birşey o da ilerlemiş egzama imiş . Ev yapımı sirke sürün diyorlar yaranın üstünde kurur ve iltihapı alır diyorlar . Bi bilginiz varmı acaba ?
Liyasu Balyanak001 benim kızımın yüzünde var ama süt alerjisi diye 3 aydır alerjik mama kullanıyoruz sizde bi alerjik durum var mi
Dab54 Balyanak001 sakın !!! Asla !!! Bir bebek tenidir ki egzamalı cildine zeytinyağı bile oh denmesinden asidik gelebiliyor lütfen sakın böyle birşey yapmayın. Benim bebeğim alerjik bir bebek ve egzama bizde de oluyor . Yüzüne corasetin pembe kullanıyorum. Vücuduna bioaderma atoderm. Lütfen sakın böyle birşey yapmayın doğru değil.
Tugcecakir Balyanak001 benim bebeğiminfr egzamask var uzun zamandır şuan 13 aylık hla var dermotolog krem verdi onları kullanınca geçiyor ama onlar kortizonlu oluyor genelde vucudunuda sürekli nemlendiriyorum.
Aslidogan Canım sakin sirke kullanma daha kötü olur benim oğlumda da var Impetex diye krem var biraz zor bulunuyor ama bulabilirsiniz eczanelerde her eczanede yok çünkü çok ama çok iyi geliyor sürdükten sonra hemen düzeliyor
Balyanak001 Dab54 ay buraya yazmam çok iyi oldu bende normalde karşıyım. Ama bha kişi sür sür deyince gene buraya yazayım dedim
Balyanak001 Papatya-00 kuslokumuuu Apomelo Tugcecakir ya banada doktor mustella nemlendirici verdi onu kullanıyoruz yüzündekiler komple gitti fakat omuzdaki yara tarZında olan maalesef
Apomelo Benim kizimdada oldu doğduğundan itibaren zeytinyağı kullanıyordum zaten ve linola adında krem kullandım cok faydası oldu geçti her duştan sonra sürdüm zeytinyağınida kremide 1 haftada geçti
kuslokumuuu Birimde süt alerjisinden ötürü olmuştu çok ilerlediyse kortizonlu krem veriyorlar sakın sirke kullanmayın bioderma beume serisi ve Hindistan cevizi yağı ile sürekli nemlendiriyorum işe yarıyor
Papatya-00 Çocuk alerji bölümüne gidin lütfen. Bioderma atoderm ile nemlendiriyorum büyük oranda düzeldi
Tugcecakir Balyanak001 mustela krem benim bebeğime iyi gelmedi bridke triderm krem kullandım bide tabi kortizonlu pomadlar doktorun verdiği onlarla geçti zaten hemen ara ara tekrarladığında pomad sürüyorum