Kızlar bebeğime doğduğundan beri neredeyse prima premium kullanıyoruz. Altını açtığımda değiştirmek için pipisi vs çok kötü kokuyor ıslak mendille silsem de gitmiyor koku. 5-6 saat tuttuğum olıyor sadexe çiş varken sizce bu yüzden mi? Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Bikaç gündür farkettim bende daha. Belki önceden de oluyordur ama yaklaşıp koklamayınca bilemiyor insan 🙈😄