44 günlük bebeğim. Sezeryan oldum. Doktor bana da antibiyotik vitamin falan vermişti. Antibiyotik falan ilk haftalar bitti vitamin kullanıyordum. Şimdi vitaminim az kalmıştı kayboldu. Gerek var mı artık kullanmaya?
sizin kullandığınız bi vitamin var mı? Emziriyorum