Berken ilk 3 ay 4.trimester ve yapışık yaşayacaksınız buna kendinizi alıştırın ☺️ Sadece sizinki değil tüm bebekler böyledir. Fazla anne sütü almasının hiçbir zararı yok. Tam tersine anne sütü geleceğe yatırım. Benim kızım 2,5 ay olana kadar böyleydi. Sonrasında odasında uyumaya başladı. Gece yatağına koyduğunda bile uyanmaya başlayacak memede uyumak isteyecek. Ben yatağın hertarafını yastıklarla donatıp üstümde uyutmaya başlamıştım. Gaz sancılarıda 15 günden sonra başladığı için alışana kadar böyle gidecek. Kolik bebekler her gece aynı saatte ağlama krizlerine girer onları meme dahi sakinleştirmez. Sizde kolik yok anladığım kadarıyla. Annesinden yeni ayrıldı ve sizden başka kimseyi bilmiyor. Karnı ağrısada acıksada uykusuda gelse hep emmek isteyecek. Bunların hepsi çok normal. Yapacağınız tek şey sürekli emzirmek. 4 aya girince zaten eski emme sıklığıda kalmayacak hatta 3 ay o kadar çok emzirmeye alışmıi olacaksınız ki emmeyince üzüleceksiniz. 😁