Defnelina27 devlette 2. Ayda yapıyorlar bişey yoktur diye özele de gitmedim başıma geldi. Devlette o kadar yenidoğan doktoru gördü bi tanesi farketmedi muayeneyle ultrasonda belli oldu . Orda çıkınca ben inceledim bacaklarda boğum farkı var ona rağmen hiç bi doktor anlamamış ne hikmetse boşa gidip gidip gelmişiz .