Demiraanne Diş incisi… Bunu yazarak aratırsanız daha çok ayrıntı görebilirsiniz. Zararsızdır. Bizim bebeğimizde de vardı. Zamanla geçiyor. Sanırım vücutta kreatin miydi ya da bir maddenin fazla birikmesi gibi olağan bir durum. İçiniz rahat olsun