yaramaz_bocegim insan çok takıyor kafaya seni anlıyorum. Biz de hep bu sorulara kafa yorduk üzüldük. Ama benim 3,5 aydır anladığım bebek bu ağlıyor mızmızlanıyor yapacak bir şey yok. Ağlıyorsa kesin bir problemi vardır lafına katılmıyorum ben. Benim kızım hala hiç sorunu yokken ağlıyor canı sıkılıyor ağlıyor. Hele de ilk 1-1,5 ay dünyaya yabancı olduklarından sürekli ağlıyorlar normal bence canım gaz maz yoksa takma kafana. Evine anne babasına iyice alıştığında kendinin biraz farkına varmaya başladığında yavaş yavaş düzeliyor. Sabret çok değil 1 ay daha dayan.