Kızlar henüz 1 aylık bebeğim var. Son 3 gündür asla uyumuyor gün içinde 24 saatte toplasanız 3 saat uyuyor onuda beyaz gürültü ile kucagimda gezerek uyutuyorum durunca hemen uyanıyor.
Sürekli aranıyor ama sürekli.
Memeyi veriyorum ilk 3 dk emdikten sonra kafasını geri çekip başlıyor çığlık atmaya sürekli meme ucunu cekistiriyor kıvranıyor kucağımda.
Elimle sıkıyorum süt geliyor. Tazyikli mi diye baktım evet fışkırıyor ama öyle sürekli değil bir kaç kereden sonra normale dönüyor yani tazyik yüzünden mi acaba bilmiyorum
Meme reddimi yaşıyorum.
çıldırmak üzereyim. İlk bebeğim ne olduğunu anlamıyorum.
Ne yapmam lazım. 😟