TospikOglusum Bunu son birkac yildir artan sekilde hissediyorum. Esimin de benim de kazancimiz iyidir. Son birkac seneye kadar bir sey alirken fiyatina bakma geregi duymazdim. Ama artik oyle bir boyutta ki pahalilik, bazen bakip almadigim oluyor. Alamayacagimdan degil ama o fiyatlarin sacmaligindan. Yani para kolay kazanilmiyor, insan gidip iki gram seye dunya para vermek istemiyor. Kendini enayi gibi hissediyor. 10 kusur senelik muhendisim, ogrenciyken alisveris yapabildigim yerlerin bazilarina ugrayamiyorum artik. Dar gelirli aileleri dusunemiyorum gercekten. Bu pahalilikta insanca yasayabilmek icin zengin olmaniz lazim, birakin orta sinifi, birakin dar gelirli olmayi.