Merhaba anneler
Oğlum 1 yaşında şehir dışına ablama geldik. Pazar günü döneceğiz oğlumu dün gece banyo ettirdim biraz evi soğuktu. Banyoda birden şu sogusu sonra ısındı 1.2 dk bekledik sabah akşam üstüne doğru ishal oldu şuan ateşi yok kusmasoda yok keyfinde yerinde ama işhali kokuyor suyunu bol bol veriyorum yemek yiyor muzda yedi usuttumu acaba ne yapabilirim