Merhaba sevgili anneler,epidural sezaryen ile dogum yaptim,şu an bebegim 2 aylik,toplam 5 gun normal seyirde geri kalan 30 gunde ara ara ve cok cok az sekilde devam etti.35.gun abdest aldim ama kanamami kirkim cikana kadar takip edeyim dedim,40.gun birden fazla kan geldi .2 gun boyunca ara ara boyle fazla kan geldi.neyse sonraki 1 hafta da ara ara kirlenmem oldu.Toplam 52 gun surdu diyebilirim.Neyse şimdi 73.gunumuzdeyiz ic camasirimda hafif bi kan lekesi gordum.Anlam veremedim,yaşayan var mi? Adet mi acaba?