SineminAnnesi Merhaba sevgili anneler bebikoma kamera almaya karar verdik yorumlara baktıktan sonra xiaomide karar kıldık ama hangisini almalıyım aralarında ne fark var bilemedim kullananlar yorum yapabilir mi acaba?
madambovary SineminAnnesi miija 130 derece olanı kullanıyorum. Sabit hareket etmiyor ama işimi de fazla fazla görüyor çok memnunum. Gittiğim her yere götürüyorum elim ayağım.
Mirayse SineminAnnesi 360 kullanıyoruz evimizin güvenliği için gece görüşü ve netliği mükemmel. Telefonada en ufak sinek karanlıkta bile uçsa bildirmi geliyor. İkinci bebeğimi doğum yapıcam bebek kamerası olrakta ondan alıp kullanıcaz.
dolunay01 SineminAnnesi mija 360 ….bız evde yokken de tatildeyken falan cok ıyı okuyor kedımız var evde napıyor ne dıyor oradan izliyoruz
Hllozz SineminAnnesi Xiaomi Mijia Smart Home 360 Derece Dönebilen Kızılötesi Gece Görüşlü IP Kamera HD 1080p https://www.amazon.com.tr/dp/B07KCZ1J2V/ref=cm_sw_r_cp_apip_yJQCdGgl3zuxw Bugün geldi kurulumu kolay. Aradığımız tüm özellikler var. Memnun kaldım açıkçası.
madambovary Minigimm2020 kameranın evdeki WiFi ya bağlı olması gerekiyor. Ancak ben telefondan kendi internetimle de izleyebiliyorum.
dolunay01 Minigimm2020 Wi-Fi bağlantısı olmadan olmaz daha sonra kendı vebınızdekı ınternle dısarda gore biliyorsunuz
dolunay01 SineminAnnesi bız esım ve benımkını kullanıyoruz yüklü bo cok telefon olur bence uygulama yüklenen her telefona