Merhaba güzel anneler, 12 günlük bebeğim var ilk hafta mama takviyeli besledim sütüm tam inmediği için şuan emiyor ama yetiyor mu anlamıyorum kaka da yapmıyor üç gündür, bazen emiyor emiyor tekrar aranıyor yine emiyor uyuyor acaba açlığından mı uyuyor, bebek aranmıyorsa doymuş demek midir? Kaka yapmaması doymadığından mıdır? Tecrübeli anneler yardım lütfen😞