Kızım 5 aylıkken emeklemeye Başladı 7 aykikken de koltuk kenarlarında tutunarak yürümeye. Şuan 9 buçuk aylık olmak üzere ama yürümek için asla bi cesaret yok. Hatta şöyle söylim korkuyor yürümekten. Bi elinden tutuyorum gayet güzel duruyor adım da atıyor ama hemen korkup ya ağlıyor ya direk oturuyor. Yanı bi cesaret gelse yürüyeceği belli. Benim sorunum bi an önce yürümesi de değil aslında. Nette araştırdığım da psikolojim korkular dışında fiziyilijik de olabilirmiş. Bu yüzden endişelendim açıkçası. Eğer öyle bir durum varsa nasıl anlayabilirim bi bilgisi olan var mı?