Ayserose61 Kızlar dün de başlık açmıştım bugün doktora gittim tahliller yapıldı .laktoz intorelonası olabilir bebeğimde . Olanlar var Mı neler yaşadınız sorunlarınız tedavi ile düzeldi mi . Çok zor durumdayım psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum
25gozde06 İnan sıkıntı yapacak bir durum değil biz 8 ayligiz ve diyetteyiz herşey düzeliyor Allah başka dert vermesin canı sağolsunda sende sıkma canını imtihan diye düşün
Ayserose61 25gozde06 ilaç kullanıyor musunuz nasıl bir diyet yardımcı olun lütfen sürekli karnı ağrıyor uykuya dalamıyor
25gozde06 Ayserose61 ilaç kullanmıyoruz süt diyeti yapıyoruz oğlum ve ben süt ve süt ürünleri tüketmiyoruz probiyotik rahatlatıyor doktora danışarak kullanın bence