yademila-48 Mamadan sonra iyi oluyorsa ve huzurluysa doğrusu budur. Bi hemşire demiştiki en doğru gözlemi anne yapar. Çocuğunu saate bakarak değil isteklerine göre büyüt. Çok mantıklı gelmişti sizde öyle yapıyorsunuz. Bebek mutlu oluyorsa ne güzel doğru yapıyorsun demekki 🥰