Ay-ay-tu Benimde hastanede bile yanımda kimse yoktu bir gecelik bir yakınım geldi sadece sezeryan oldum bebekle tek başıma kaldım ne kaynana ne annem geldi ikiside gelemedi zar zor yemek yapmaya çalıştım üstüne enfeksiyon kaptım ağladım hergun çok zor zamanlardı esim işi bıraktı bize baktı sütüm olduğu halde bebek tutmadı meme sağma falan da bilmiyorum dum aklimada gelmedi baya acemilik yaşadım cidden çok zor oluyor ama şimdi iyiz 🌸