Fztgizem Bebeğim 6 bucuk aylık geceleri saat başı emmek için uyanıyor bende aptamil aldım ama onu da asla istemiyor belki gece uyanmaları kesilir diye aldım ama hiç içmiyor onu ne yapmalıyım kızlaar
Pitpitbebe Fztgizem emerek mi uykuya dalıyor eğer öyleyse o yüzden uyanıyordur. Emdikten sonra uyusa bile hafif uyandırıp yatırın uyansa da pışpışlayın diyorlar
Bocukgoz Fztgizem bende çok debwmiştim asla içmedi farklı marka aldım gene oyle hep çöpe gitti sizde pes edın bence boşa para harcamayın
Pitpitbebe Fztgizem işte yavaş yavaş alıştırmak gerekiyormuş benimki de bazen emerek uyuyor bakma sana yazdığıma ben uyguladım uyandı zor uyuttum ama illaki 3-5 gün sonra alışacak. Bence denemeye değer her türlü uykusuzsun nasılsa