EslemEva_23 Arkadaslar bu markadan alışveriş yapan var mı ürünlerinden memnun kaldınız mı kalıbları nasıl solma felan oldu mu ☺️
Prensannesi__ EslemEva_23 kalıpları kucuk biraz ama ürünleri güzel solma küçülme yapmadı 19 aylik oğluma şu an 2 3 yas giydiriyorum cigit giyimden
Merve201119 EslemEva_23 kalitesi çok güzel ama kalıpları baya kucuk oğlum ya yasinda ¾ yas takim aldim alti dar geldi baya ufak bir iki beden buyuk alinmali