Nurella0742 Yaklaşık 2 gündür 14 aylık bebeğim kafasını yere vuruyor beni çok tedirgin ediyor bu hareketi kendi düşse Ağlar ama o kadar sert vuruyor ardı ardına ki anlam veremedim şuan çok üzgünüm ne yapabilirim yaşayan var mı?
Mirac_21032019 Nurella0742 o aylarda benimkide yapiyodu sonra unuttu simdi yine basladi 22 aylik ama dogal bu 2 yas yaklastikca bu hirxin hareketler normal.Doktorumuz hic tepki vermeyin gormezden gelin kesecek dedi gercektende oyle ayy oglum yapma dedikce daha cok yapiyo gormezden geliyorum şu an zaten cani yapsa yapmaz emin olun.
minnosum25 Nurella0742 bizimde aynı görmezden geldikçe azaldı bizden tepki beklyor göstermeyince ve bide bakmaynca brakyor
Nurella0742 minnosum25 Mirac_21032019 Google da araştırdım baş ağrısından dolayı da yapar diyor kızlar sizce olabilir mi ? Tepki verirsen alışkanlik yapar diye okudum bende
minnosum25 Nurella0742 aynen önce baş ağrısı olursa yapyor sonrası tepki gördükçe zaten çok sert vurmyor kendi ayarlyor canı çok yanmyor