Sedaergn Merhaba, Bebeğim 2 aylık be bronşiolit oldu. Ve laringomalazisi olduğu için 1 haftadır hastanedeyiz. 2 gün yoğun bakımda kaldık şuan servisteyiz. Karnında çekilme var. Bu drumu yaşayanlar varsa süreci anlatabilir mi? Birde dualarınızı rica ediyorum.🙏🏻
DefneRana3881 Sedaergn laringomalazi değil ama bronşiolit için 3 gün yattık bizde hastanede sonra eve gelince daha kötü oldu bebeğim başka doktora gittk daha ilerlemiş dedi ve iğne antibiyotik verdi aynı zamanda hava veriyorduk yaklşk 20 günde geçti
Slalaylau Sedaergn ikisi bir olunca mı hastaneye yattınız anlayamadım benim bebeğimde laringomalazi var 5.5 aylık doğduğu zamana göre azalma var
gulecan Sedaergn Benim bebeğim de 2 ay 14 günluk uc gündür öksürüyor bugün daha kötü hırıltılı nefes alıyor bulunduğum yer ilçe doktur yok olanda yeni gelmiş dediğiniz hastalığın belirtileri böyle miydi