Merhaba 2,5aylık bebeğim var ilk başlarda sütüm çok ve tanzikli geliyordu şimdi azaldı bebeğim bir göğsümü tamamen reddediyor diğer göğsümü de daha doluyken yalnızca emiyor örneğin geceleri gündüz katiyen istemiyor mama vermek zorunda kalıyoruz biberonu alıyor çekip göğsümü verince ağlıyor böyle bir durum yaşayan var mı ?? (Göğsümü sağıp biberonla vermek istemiyorum tamamen unutmasın diye)