Burcuduruu Kızlar yeni aldım ama kullanımını çözemedim ya çekiyor ama sanki tam tutmuyor göğüsü birde sağdığı süt hep başlığın etrafında kalıyor neden öyle oluyor acaba ben mi yapamıyorum başlığı mi bana küçük
Emine_1245 Canım vakumladigina emin ol. Vakumlayan kısmı göğsüne hava almayacak şekilde yapıştır Ben bu markayı kullanmıştım memnundum. Çekim gücü için kademeleri olmalı zaten kullandıkça cozersin.
Tokgozss @Burcuduruu canım bende kullanıyorum göğsünün kahverengi kısmını kapla ve ucunu tam ortala hava almasın ama dışarıdan, orda damlacık var modda ona tıkla 2 ya da 3 arttır oluyor
Burcuduruu Tam oturtamadığım için sanırım dediğiniz gibi ya yoksa elimi koyunca felan gayet güzel çekiyor + dan artıp azalta biliyorum ondan da sıkıntı yok acaba yapışma yerinde bir sorun olabilir mi