morkalp evet emzirdiğin için çok ağır geçirmeyebilir ama sen ateşine dikkat et mutlaka. 38i geçerse ılık duş, ateş düşürücü felan verirsin. Kafasını biraz yükselterek yatır hırıltısı varsa. Uyutmadan önce burnunu temizle. Sık sık da emzirirsen çabuk atlatır herhalde.