Bebegim 3 gun sonra 4 aylik olacak inşallah. Son 10 gündür emerken cok zorlanıyor kendini geri çekiyor ve eskisine göre daha huysuz sürekli kucakta gezmek istiyor. Emmeden uyumadığı için uyutmakta da cok zorlanıyorum. Bir kaç gündür iyice zorlaştı. Sizce durum ne atak mı eger öyleyse ne zaman geçecek? Ya da bu süreci rrahat atlatmak için tavsiyeniz var mi?