Kızlaaaaar. Kafa karışıklığımı aydınlatır mısınız lütfen? 🤷🏻♀️Eşim memur ve Ankarada yaşıyoruz. Eşim 1 gün çalışıp 3 gün evde. Bugün çalışıyor yani, biz de onun 3 günlük izninde ailelerimizin yanına gitmek istiyoruz. Sakarya da yaşıyorlar. Ama haftasonu yasağı giriyor araya. Otobüsle yapılan yolculuklar serbestmiş. Peki kendi aracımızla yaptığımız yolculuklar da sıkıntılı mı? Yola çıkabiliyor muyuz yarın? Arayıp kimden bilgi ya da izin alabilirim bilemedim. 🤦🏽♀️