Morfrenk emreaysel üzgünüm 2 ay oldu hatırlayamıyorum ama güçlü bir antibiyotik, bebeğe sürümden geçiceğini ama sıkıntı olmıcağını söylemişti
emreaysel Morfrenk bende kullanıp kullanmamak arasında kaldım. Yarar - zarar ilişkisi sanırım. Daha faydalı olacaksa kullanın diyorlar. Benimde kullanmam lazım ama o süreçte bebeğimi emzirmezsem memeyi bırakır diye korkuyorum