sarpsmamnazl Formul mama kullaniyoruz bebegim emmiyor. 4 aylik oldugumuzda nasil.baslamaliyiz deneyimi ve onerisi olan varmi
Canann21 sarpsmamnazl Bebeğim 4 aylık biz başladık doktorum başlattırdı sadece anne sütü alıyor ek olarak elma suyu sıkıp veriyorum 1 çay kaşığı hergün birer kaşık arttırak 1 hafta böyle ikinci hafta ev yoğurdu 3.4.5 hafta muz püresi şeftali püresi diye gidiyor
Hilaluysal06 Haftadan sonra yavaş yavaş başlayabilirsin dedi doktorum en erken 17. Hafta yani 4 ay 7 günlükken yoğurttan başladk
Nuray1 sarpsmamnazl bizimde başlama gibi durumumuz var 4 ay 1 günlük bu ay 400 gram almış kilo doktorda 10 gün ıcınde aldığı kilo durumuma göre ek gıdaya başlayalım dedı