hafsahatun Emir123ali 12.ayda ki 3lü aşının birisi 9. Aya çekildi korona dan dolayı dedi hemşiremiz. Ama hiç ateş felan olamadı şükür
Emir123ali Sağlık ocağı bana 9 ayda ve tekrar 12 ayda yapıcağız dedi internetten araştırdım alı yeni eklenmiş
kizanasiyim hafsahatun FikriyeAli Ben de bugün yaptırdım sormayı unutmuşum. Banyo yasağı var mı bu aşıda da
FikriyeAli Bebekler içinse tetanoz değil KKK (kızamık, kızamıkçık, kabakulak) aşışı ve evet 3 gün önce oğlumun asısı vardı yaptırdım