Annesininbaloglu Kızlar çok terlemeye başladı aynı sıcaklık aynı kıyafet son dört gündür çok terliyor anlam veremedim
defnesmoms Annesininbaloglu normal bnce hareketleniyolar kafasıda eskiye göre çok ısınıyor herkes normal dedi doktorada sormaya çekiniyorum artık her şeyi abarttığımızı düşünüyolar
gzmbkr Benim kuzum da iki ay 14 günlük, bir süre önce acayip terledi emerken özellikle. Sonra yavaş yavaş azaldı. Şimdi de terliyor ama o kadar değil. Normal demişti doktor emerken çok enerji sarfediyor demişti