Aseloykununannesi Kızlar 2 aylık kızım var bugün kehribar kolyesi aldım sol ayak bileğine taktım acaba ne zaman işe yarar bilgisi olan varmı kullanıo etkisini gören
Summerismom Aseloykununannesi o aylarda kızımda işe yaramadı hiç neden bilmiyorum. Şimdi 14 aylık takmaua başladık tekrar. Sanki işe yaradı gibi salyası akmıyor taktığımdan beri.
Totisinannesi Aseloykununannesi bende totsandmore den aldım. Sanırım aayak bileğine takmak fazla fayda etmiyor. Boynuna takman gerekir. Ben daha dün aldım bakalım salyalari kesilir inşallah.
Aseloykununannesi Burcu11 ınstagramda kehribarevikaraman diye bir sayfa var ben prdan aldım sertfikalı almadan önce çok araştırdım alan kişilere mesaj falan attım işe yaradığını söylediler ayın 3nde sipariş verdim bugün geldi
Esmanur16 Totisinannesi bende o sayfadan aldım kızım 4.5 aylık on gün oldu alalı ama faydasını göremedik dahaca
Totisinannesi Esmanur16 aynen bende henüz bı fayda göremedim. Ağız akması huysuzluk meme reddi hepsi var. Bakalım inşallah iyi gelir.
Esmanur16 Totisinannesi inşallah aynı sekilde bizimde mizmizlik ağlama krizleri salyasi aynı şekil devam ediyor