Dogabebekkk yaklaşık 7 aydır kullanıyoruz ve çok memnunum. Tavsiyem kendi minderini alın. İçi şişme olduğu için bebeğe göre ayarlayabiliyorsunuz. İlk aldığımızda epey şişirmiştik, 1 yasına geldi oğlum ve epey havasını indirdik.
ayrıca kılıfı leke tutmuyor ve çabuk kuruyor.
Ayak koyma yerini riskli buluyorum. Olsa mutlaka oğlum ayaklarını koyup kalkardı, bu da dengesini ortadan kaldırıp risk oluştururdu.