Minicigimm Kilosunu mama takviyesiyle toparlarsınız bu kdr kendınızı uzmeyın. Enfeksıyon konusuna gelecek olursak. Kızım yarın 1 yaşına gırıcek ve şu ana kadar 5 kez ıdrar yolu enfeksıyonu gecırdı. Evet sızın gıbı bende temzlıgıne cok dkkat ederek temızledım hep. Ama ne zaman ıdrar versek maalsef enfeksıyon ve sonrası antıbıyotıklı tedavı. Uzuluyordum sureklı antıbıyotık kullanıyoruz dıye bende. Ama ıdrar yolu enfeksıyonunda başka da tedavı yontemıı yok😒 Bu kadar fazla olunca bobrek ultrasonu çekıldı bır kac defa. Onda sorun cıkmayınca ıdrar reflusu mu acaba dendi. Ona da baktırdık sonucta her seyı temız cıktı cok skur🙏🏻Küçücukler ve ınsan kıyamıyor cok haklısınız ama Şuan ıcın kendınızı uzmeyın .. Islak mendıl kullanıyorsanız kullanmayın, kaka yaptıgında hemen degıstırın her kakada da yıkamaya özen gosterın. Cok gecmıs olsun🌸🥰