Bebeğim 2 ay 9 günlük ilk zamanlar sütüm çok fazlaydı emiyordu sonradan doktor mama takviyesi alması lazım dedim ve mama kullanmaya başladık mama kullandıktan sonda ona alıştı sanırsam şimdi meme emmiyor emmeyincede göğsümü sıkınca süt 1 damla zor çıkıyor Dilruba çay vs aldım mayya aldım ama işe yaramıyor gibi geldi bana bebeğim emmedigi için de dün sağım yaptım ama göğüslerim boş olduğu için inanaılmaz bi acı oldu böyle olupta sütü olan var mı acaba lütfen yardım edin zor durumdayım