stella Merhaba güzel anneler. Kızımda idrar yolu enfeksiyonu çıktı 1 hafta iğne kullancaz. Bugün sağlık ocağında yaptık ama hafta sonu kapalı. Devlet hastanesi acilde yaparlar mı bu hafta sonu? Yoksa özele mi gitmek lazım?
Tortilla stella yapıyorlar canm acıle gıt enjeksıyon yaptırcaz de. Bız hep aksamları gıdp yaptırıyorduk. Ozelde 10 tl aldılar bızden.