Meraba kızlar 8 aylık oğlum var 2 aydır hastalanmamıştım emzirdiğin için gecikiyodur deselerde korkmaya başladım ve enfeksiyon kaptım idrarımdan yanma ve kanama oldu her ihtimale karşı test yaptım negatif çıktı. Maydanoz yiyim iyi geliyomuş dedim ilk defa denedim tabi ve akşamına regl oldum maydanoz bu kadar etkili mi bilginiz var mı bide böyle sıkıntı çektiğim zaman maydanoz yemenin zararı olur mu acaba ?