Nefes20 Arkadaşlar merhaba iki gün önce kan tahlilimde beta hcg 10 bin çıkmıstı bugün tekrar edildi herhangi bi artmada yok inmede yok aynı gözüküyor böyle basına gelen varmı ?
Ceydakoruc Nefes20 değeriniz baya yüksek normalde bu değere göre kese gözükmesi lazım, ultrasonla bakıldı mı peki
misslavinia Nefes20 yerinde saymamalı lazım her gün artar 2 güne bir 2 katı olur. Hatta gün içinde 2 kere kan vermiştim 6 saat arayla onda bile artmıştı
Dmt-01 Nefes20 belli bi değerden sonra hep aynı değer çıkıyo ama çok yüksek bi değer oyüzden hamilesiniz yani 5-6 haftalık vardır
Nefes20 Ceydakoruc hayır p.tesi gününe almıştım kadın doğum dan randevu kan tahlili sağlık ocağında yapıldı
3melekannesiii Nefes20 üzmek istemem ama yerinde saymak kimyasal olabilir normal Bi gebelikte asla yerinde saymaz cnm
Mommy0609 Nefes20 4-6 hafta arası hamilelikte 10 bin değerlernde oluyor 3.ayda mesela 100binlere çıkması gerekiyor değer artmıyosa kimyasal gebelik veya boş gebelik olabilir bence kontrole gidin bi an önce
Ef24 Nefes20 kan verdiğiniz lab.dan ötürü olabilir 1 gün arayla 2 kez vermiştim ikisinde de 10.000 gözüküyordu yanında yukarı ok işareti ile birlikte meğerse o değerden sonrası için ayrıntılı bir tahlile daha girmesi gerekiyormuş
Mommy0609 Nefes20 değer düşmeye başlaması için kanamanız olması lazım zaten kanama başlarsa değer düşmeye başlar ve muhtemelen sizde düşük yaparsınız ama aynı değerde kalması tuhaf imkanınız varsa acile gidip keseye baktırabilirsiniz
Nefes20 Tekrar Kan verdim özel hastaneye gittim şükürler olsun katlanmış 45 bin 697 olmuş 🙏 sağlık ocağının hatası nasıl böyle bişey olur bilmiyorum güvenemicek miyiz biz sağlık ocaklarına insanları boşuna strese sokuyorlar 😔