Bebeğim 3. Aya yeni girdi 32. Haftada doğmuştu. Yüz üstü yattığı zaman başını kaldırıyor ama sırt üstü yatırdığımızda kafasını tutmuyor. Diğer gelişimler normal eline nesne verdiğimde tutar sesli güler bizi takip eder adını söyleyince döner bakar yüz üstü yatırdığımızda sırt üstü döner ama başını tutmuyor. Doktorumuz b12 eksikliğinden olur dedi ama çocuk nöroloğuna randevu aldık salı götürücem. Uzun oldu kusura bakmayın ama başına böyle bişi gelen var mı dqha sonra tutar mı