arkadaslar kizim 6 aylik baya bi zaman gzolerini kasiyodu ama son zamanlardq baya kasiyo kizartiyo ciziyo eleri hep gozlerinde kasindigi icin dr soyledim alerzhi olabilir dedi ama ne yapamam gerektini soylemedi ama son 2 gundur cok arti hep gzoleri kizarik yas dolu kasimktan basina gelen var mi vaesa ne yaptiniz alerzhi se nasil anlarim yardim edin lutfrn cunku kizimi boyle goremiyorum doktor randevumuzede da 1 hafta daha var 😒