Kızımın dün ateşi vardı en son 38 e kadar çıktı bir çay kaşığı calpol verdim düştü . Bugün gün içerisinde tekrarlanmadı ama şimdi ateşi 37.3 çıkıyor. Bu değer ateş olarak değerlendiriliyo mu ? İnternette baktığımda normal yazıyor ama emin olamadım. Acile gittiğimde ilgilenirler mi ? Gidipte boş dönmek istemiyorum . Kızım 16 günlük