Oyku123 kantaron yağı kesinlikle tavsiye ederim benim kızımda pişik oldu kullanmadığım krem kalmadı bepentol sudo krem macır kremi var onu kullandım zeytinyağı kullandım naptiysak geçme di doktor kantaron yağı kullanın dedi gerçektende 2 3 güne gecirdi