Merhaba güzel anneler,
aranıza 2 şubatta katıldım. Göğüs ucum olmadığı için bebeğim göğüs ucumu ağzına alamıyolar. Doğumdan 2 gün sonra sütüm geldi ama bebek ememediği için göğüslerim taş gibi oldu bazen ucundan damlıyor.
göğüs ucu aparatı aldım wee baby ama tam kavramıyor mama içtiği için biberon gibi gelsin istiyor. Bu konuda tecrübelerinize ihtiyacım var.