Ceylanaydemir Kızlarr doğum yapalı 22 gün oldu göbeğim aşırı çatladı ve kararmış komple heryeri var mı böyle bişey yaşayan ?
Eeisitan Ceylanaydemir 🙋♀️ Benimde hamileyken çatlamadım doğumdan sonra çatladım ve karardı karnım ama geçiyor zamanla 68 gün oldu doğum yapalı epey azaldı
Ceylanaydemir Eeisitan Ay çok kötü oldum fark edince göbeğimin üst kısmı bembeyaz ama aşağıya doğru sanki yanık izi gibi inşallah benimkide bi an önce geçer zaten çatlaklar üzüyor 😣