Cerenimo6 valla 10,5 aylık çocuğum diş çıkartıyor elleri hep ağzında şimdiye kadar hep korudum dokundurmadım öptürmedim! Geçen hafta kayınvaldeme vermiştim kalabalık bir ortamda yabancı insanlara öptürdü ellerini hatta biri dudağından da öptü gördüm söylendim o dakikadan sonra engel oldum ama çocuğum mikrop kapmış!!! Şuan hala ateşli 8 gecedir uyumadık uykusuzluk birşey değil tepine tepine ağlıyor kulağını çekiştiriyor! boğaz enfeksiyonu kulağa da yayılmış!!! Bence alın kızları karşınıza; kızlar seveceğiniz öpüp okşayıp sıkıştıracağınız günler gelecek ama şuan küçük ve hassas! Bulundupu dünyada herşey ona yabancı sesler ışıklar renkler elleri kolları bile yabancı zamanla adapte olacak dünyaya kendisini etrafını sizleri tanıyacak çok yok o günlere biraz uzaktan yumuşak hassas davranalım diye uyar bence!!! Kızım geçen ay ağır grip geçirdi, bağırsak enfeksiyonu! Bu ayda bu , ek gıda alması lazım her hastalandığında ek gıdayı bırakıyor 3 oldu antibiyotik tedavisi 10,5 aylık daha !!! Antibiyotikler şekerli bebeğimin şeker alerjisi var kan damlıyor poposundan yazık değil mi çektiği acılara!!!