Evet gerçekten kızım 3,5 aylık ve ağlayarak istediği şeyi yaptırıyor bize. Örneğin hiçbir problemi yokken(açtık,alt kirliliği vs) ana kucağında yatarken bi anda ağlamaya başlıyor gelip ilgilenmezsek volümü oldukça arttırıyor😅 biliyorum bebek bu tabi öyle yapacak diyeceksiniz.. ama sanki git gide buna alışıyor huy kazanıyor. Bu yüzden tedirgin oluyorum. Üstelik gerçek bi ağlama da değil çoğu zaman, numaradan gibi o kadar belli oluyor ki. İstediği yapıldığı anda aniden kesiyor. Yani ağlama değil de mızırdanarak bağırma gibi daha çok. Benim yüreğim elvermiyor hemen müdehale ediyorum eşim kızıyor her seferinde böyle yaptığın için alıştı bu durumu kullanıyor diyor. Siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda? 3,5 ay böyle şeylere müdehale etmek için çok erken değil mi? Yapılabilecek bir şey var mıdır?