Yagmurunbebegi Merhaba nolur bana bir yöntem söyleyin. 4 bçk ay önce sezeryan doğm yaptm göbek deliğim kapkara nasıl geçer çok mutsuzum benim gibi olan var mı?
turunculuanne Yagmurunbebegi ya benim de hala öyle 3,5 ay oldu. Burda yazmıştım tamamen geçmesi 1 seneyi alıyor bazen demişlerdi
AnayimBenAnaaa Yagmurunbebegi kir gibi de görünmüyor çok saçma ama banyodayken biraz sert ovunca çıkıyor 🤣 ben de ilk gördüğümde bu ne be demiştim sonra biraz lifleyince bir baktım ki geçti 🤷🏻♀️
Yonca23 Benim de öyleydi ben biraz süt içine karbonat 1 2 damla limon koydum ve masaj yaparak sürdüm 15 dakika kaldıktan sonra limonla ovdum yıkadım rengi açıldı koltuk altımda da kararma oldu benim ona da iyi geldi