Annnisshhh Kızlar 3 ay önce normal doğum yaptım kanamam 63 gün sürdü son zamanlar lekelenme tarzındaydı sanırım adette olmuştum ama o günden beri henüz adet olmadım emziriyorum aynı zamanda.. Normal mi sizce sizlerin nasıl her ay adet oluyor musunuz
Ysmnege Annnisshhh merhaba benim de 45 gün sürdü suan bebegim 5,5 aylık emziriyorum ve 1 hafta önce ilk reglimi oldum. Doktor emzirdiğin sürece olmayabilirsin normal demişti
ipek3407 Annnisshhh bende doğumdan 3 ay sonra oldum son iki aydır oluyorum ama günleri düzensiz 5 ay önce doğum yaptım
Furufuru 45 gün önce doğum yaptım benimde hala devam ediyor lekelenme şeklinde kanama ve adet mi oldum olmadim mi anlamadim
Mervea Annnisshhh adet olmamanız normal bi çok kişi olmayabiliyormuş ben her ay düzenli oluyorum ilk adet olduğumdan bu yana kuzrnim ise 9 ay adet görmemiş
twobabymommas Annnisshhh Merhaba ben temmuz ayında normal doğum yaptım. Bebeğim 7,5 aylık ve hala adet olmadım😊 Emzirdiğiniz için olmuyorsunuz normal yani.