Merhaba herkese oğlum 2 ay 24 günlük uykusunda korkup ağlıyo sürekli kötü rüya görüyo uyandırıp yanında olduğumu anlayınca susuyo ama sürekli olunca neden diye düşünüyo insan. İlk başta iç çekip dudak büzüyo sonrasında basıyo çığlığı bu şekilde olan anneler var mı aranızda nasıl bir yol izlediniz yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏽