Asmom Tabi ki sorun olur sonuçta yasak var ve ceza yersiniz. Evimizin önü yol öle çok yoğun değil. Haftasonuda çıkarıyorum oğlumu oynuyor hep. Geçenlerde tessdüfen polis aracı geçti durdu yasak var napıyosunuz dedi, evmin önü dedim çocuk sıkılıyor kapımızadamı çıkmayalım dedim. Yasak hanımefendi dedi. Zorla eve soktular düşünün. Ama haftasonu market bahanesiyle sahillerde parklarda dolaşana ses yok. Olsa bu kadar insan bu kafar rahat takılmaz diye düşünüyorum. Haberlerde görüyoruz adı yasak sadece.