DilaraYigit1 Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık devam sütü Kullanmaya başlayacağız hamile olduğum için , sütten kesicem. Bana iyi bir biberon önerir misiniz, biberon tutmaya bilir çünkü . Hip organik aldık dün eşimle bir kez verdim denemek için ama sevmedi 🙄
DBaybars DilaraYigit1 Philips Avent kullanıyoruz canım kızım hemen tuttu onu. Hayırlı olsun bebişin 💫
Purely DilaraYigit1 ben avent kullanıyorum çok memnunum. Emerken sütüm kesildi diğer biberonlari tutmadı sadece avent tuttu. Hâlâ daha öyle bir wee marka biberon kalmış evde hadi su veriyim bununla dedim asla almıyor.
Organikumos DilaraYigit1 lansinoh anne göğüsü yumuşaklığında ve puslı bir tabakası var sıkıntı yaşamazsın
CansuAkpolat DilaraYigit1 kesinlikle phılıps avent kullanın hava yutturmaz çok kaliteli ben Doğumdan itibaren kullanıyorum
Artugunannesi_ DilaraYigit1 ben Tomme tippee kolik bebekler için olan biberonu kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim
Tur8kan Ben plips avent kullanıyorum bir tek onu aldı ama ilk başta şırınga ile mamaya alistirdim bir kaç gün sonra biberon verdim ikisini aynı anda verince almiyolar hemen
Eeisitan DilaraYigit1 lansinoh kullanabilirsin anne memesine çok benziyor ondan önce mamajoo kullanıyordum fakat bebeğim beni emerken de artık biberon akışını aradığı ve bulamadığı için hırçınlaşmaya başlayınca lansinoha aldım bu anne memesine biraz daha yakın akıtması şekli deneme yoluyla bulabilirsiniz mama ve biberonu aptamil comformil kullanıyordum piyasada tükenince sma optipro aldık onu içmedi sma comfort aldık onu kullanıyoruz şuanda memnunuz
DilaraYigit1 Eeisitan teşekkür ederim 👍🏻 biberonla hiç aram yok sizin sayenizde oluşuyor kafamda birşeyler
julideftr Tomme tippe kullanıyoruz biz oldukça güzel bir biberon gaz önleyici sistemi olandan almıştık set şeklinde 🌸 mama olarak da Aptamil ya da similac kullanın bence içeriğinde zararlı bileşen yok. Hipp de kolza yağı var diye biliyorum
DilaraYigit1 julideftr aslında ben Aptamil alacaktım ama e bebekte yoktu dün hip aldık 🤦🏻♀️ bu bitsin Aptamil alacağım